از این رو باید در نوع طرحی

طراحی داخلی طلا فروشی

 

یکی از مهمترین شغل هایی که می تواند طراحی و دکوراسیون داخلی در میزان جذب مشتری و فروش آن و همچنین حفظ امنیت آن موثر باشد قطعا طلا فروش است.این شغل با توجه به اینکه در ان می بایست تمام اصول امنیتی و حفاظتی در مغازه رعایت شود تا از این کالای لوکس بتوان در مقابل سایر تهدیدهای احتمالی به خوبی محافظت شود. بر همین اساس به نظر می رسد پروسه طراحی داخلی طلا فروشی یکی از سخت ترین  کارهایی است که در حوزه طراحی صورت می پذیرد. علاوه بر حفظ تمام اصول امنیتی می بایست زیبایی را در طرح فراموش نکرد.

طراحی داخلی طلا فروشی

 

 

معمولا قشر مراجعه کننده به مغازه های طلا فروش خانم ها هستند و از این رو باید در نوع طرحی که انتخاب می کنید و همچنین نوع رنگ بندی و نحوه نور پردازی به رعایت تمام  اصول حرفه ای در طراحی پرداخته تا در نهایت طرحی فوق العاده زیبا و منحصر به فرد پدید آید.طلا کالایی لوکس است و نمی توان به صرف اینکه هر مشتری وارد مغازه می شود آنرا به راحتی در دسترس عموم قرار داد . به همین منظور باید در نوع دکوراسیون و طراحی داخلی طلا فروشی دقت لازم را به عمل آورد تا در نهایت کالایی که در ویترین قرار گرفته از زوایای مختلف و با نور پردازی مناسب برای مشتریان قابل دید باشد و نیاز نباشد تا برای تماشای ان حتما انرا از ویترین خارج نمود.

طراحی داخلی طلا فروشی

 

مبحث بعدی که در مغازه های طلا فروشی باید به ان دقت داشت بالا بردن امنیت آن مکان است. علاوه بر اینکه قرار است در طراحی داخلی به مباحثی همچون نور پردازی و… به منظور بالا بردن زیبایی طرح پرداخت , شاید مهم تر از آن باید به فکر استفاده از متریال هایی بود تا علاوه بر اینکه به حفظ زیبایی طرح کمک می کنند بتوانند امنیت لازم را برای آن محیط نیز فراهم سازند.

طراحی داخلی طلا فروشی

 

در آرک مایان با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و همچنین با استفاده از کادری مجرب و حرفه ای در این زمینه می توانیم برای شما طرح هایی کاملا منحصر به فرد و استاندارد پدید آوریم.طرحی که هم در عین حال از زیبایی بصری بالایی برخوردار بوده و هم تمام اصول امنیتی و حفاظتی در آن رعایت شده است.دکوراسیونی مدرن که چشم هر بیننده را به خود خواهد دوخت و نمایی شیک و زیبا به مغازه شما می بخشد.در این زمینه نمونه کارهای مختلفی توسط آرک مایان به انجام رسیده است که پیشنهاد می کنیم حتما جهت دریافت مشاوره حضوری و تماشای آخرین نمونه کارهای ما به دفتر شرکت مراجعه نمایید. در این زمینه می توانید با شماره تلفن 09109230202 تماس گرفته و اطلاعات بیشتری را دریافت نمایید.

 

 

طراحی داخلی طلا فروشی

 

طراحی داخلی طلا فروشی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.